Beni sikti doymadı kardeşimi sikti hayvan

slm arkadaşlar bn esra sizi başımdan gecen bi anımı anlatmak istiyorum. ben dayımın oğluna gizli aşk besliyordum ona aşıktım ama bir türlü söyleyemiyordum ama dayı oğlu da cok yakışıklıydı tüm kızlar peşinden koşar onunla birlikte olmak isterlerdi tabi bn de… bir gün bizim eve oturmaya geldi hep beraber oturuyorduk annem hadi bizim yeni aldığımz eve gidelim de bakın dedi yeni aldiğimiz eve gittik daha sonra babam fln geldi annem bu gece burda kalalım dedi dayı oğlu kabul etmedi ilk başta ama sonra annem ikna etti bende cok mutlu olmustum. aksam oldu yemek fln yedikten sonra gezmeye gidelim dedi dayı oğlu babam bn gelmem yorgunum yatacam dedi annem de bn gitmem siz gidin dedi bizde bn, dayı oğlu birde benim 15 yasındaki kaz kardeşim gezmeye cıktık bu arada bn 17 dayı oğlu 18 yasında.. biraz gezdikten sonra kardeşime yalan söyleyip yanımızdan uzaklaştırmaya çalıştım ama o da anlamış durumu bana dedi ki abla bani de sikerse kimseye sölemem sadece seni yaparsa herkese sölerim dedi bnde kız daha yapacağı bile belli değil onu istediğimi sölemedim bile dedim o da bn söleyim mi dedi yok bn hallederim dedim ve kardeşimle antlaşma yaptık önce kendimi siktirim sonra da kardeşimi götten yaptıracaktık.. dayı oğlununyanına gittim oturdum konusurken konu sexe geldi ve bircok kızla beraber oldugunu söledi bnde bi kaç tanesini anlat nasıl yaptın dedim olmaz fln dedi ama ısrar edince anlattı cok etkilenmiştim cok güzel yapmışsın şimdi benim bile canım istedi dedim.. o sadece susuyordu artık bn konusuyordum sonra bir a beni de yaparmısın dedim neee dedi evt benı de yap senı cok ıstıyorum dedım zor da olsa kabul etti ama kızlığımı bozmak istemediğini sadece arkadan yapacağını söledi bnde ona bakire olmadığımı sölemedim tmm deyip kabul ettim.. ama şimdi de nerde yapacağımız sorundu yapacak yer de yoktu eve geldik ve herkes odasına yatmaya gitti.. gece saat 1 gibi bi telefon geldi babam kalktı bn diğer eve gidiyorum çeşeme acık kalmış dedi annem de bnde gelim burası cok sıcak uyuyamıyorum dedi tabi dayı oğlunun bunlardan haberı bile olmuyordu uyuduğu için. annem le babam gitti ve benim de işim oluştu dayı oğlunun odasına gittim odada kimse yoktu içerisi karanlık olduğu için tam gözğkmüyordu içeri girdim kapıyı kapattım yatakta kimse yoktu bi a arkamdan bana sarıldı ve yatagın uzerine attı beni hemen üzerime cıktı dudağıma yapıştı deli gibi öpüşmeye başladık biraz seviştikten sonra sizinkilerin gittiğini biliyorum dedi ve beni soymaya başladı tamamen soyduktan sonra her yerimi adeta dili ile sikiyordu mükemmel yalıyordu ve daha o yalarken bn boşaldım.. arka deliğimi iyice yaladı ve 89 yaptıktan sonra arkama girecekti bnde olmaz dur dedim sırt üstü yattım bacaklarımı iyice actım onu da arasına cektim hadi şimdi gir dedim olamz bakireliğinin gitmesini istemiyorum dedi bnde korkme gitmez zaten daha önce gitti dedim nasıl olsu kim yaptı fln dedi ama sonra yavas yavas girmeye basladı bnde uzun süredir yarak yemediğim için içim yanıyordu ve git gele bailadı gittik.e hızlanıyordu bn de bağırmaya basladım sesler gittikçe yükseliyordu ve bi anka kız kardesim içeri girdi dayı oğlu kardeşimin geldiğini görünce hamen üstümden indi üzerini kapattı bn öylece ortada kaldım kardeşim de bnden çekinme devam et bnde senin olmaya geldim dedi ama dayı oğlu daha yaşın küçük diye kabul etmedi biraz ısrar ettikten sonra kabul etti ama ilk ve son defa dedi vee bizi sabaha kadar siktii gercekten cok güzeldi…

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Yorumlar

  • mehmet  On Şubat 26, 2013 at 6:25 pm

    544.496.20.11 SLM BEN MEHMET AZGIN VE DOYUMSUZ YAKISIKLI SIKICIYIM KOL GIBI ALETIM VAR BAYAN VE AZGINSAN LUTFEN ARA kolgibbi3450@hotmail.com

  • mehmet  On Mart 26, 2013 at 12:24 pm

    BEN mehmet 537 443 94 47 NUMARAM ATESLI VE DOYUMSUZ BAYAN ARIYORUM YANLIZSAN VE CANIN SIKILIRSA YAZ BANA

Sex hikayeni paylaş

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logo

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook photo

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ photo

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: