Etiket Arşivi: ensest hikayeler

Komşum Eşim ben Grup Sex Yaptık

mrb   değrli okuyucular  bizim  hikayemiz  komşumuzun  kızıylla  kendimizi tanıtıyım  bz  anadolunun  kasabasında  oturuyoz  eşim  gonca   ben  sinan  yaklaşık  on  yıllık  evliyiz  iki  çocuumuzla   normal   hayat  yaşıyıruz   bennn   askerdeykenn  dergiler  alır  hikayere  bayıla  bayıla  okur   31  çeker   dim   nayse  şimdi   cd  ler  çıktı  merrtlik  bozuldu önceleri  cdleri  eşimden  saklardım  bi  gün  yakandım  sonra  beraber  izliyoz  derken  eşime   eş  değişmeyi   yıllarca  teklif  etsemde  razı  edemedim  telefonda   görüştük  bir  iki hepo  rezil  oldumbu   bende  bi  hayal   olarak  yerini  aldı  ama  izler  sikişriz  hepcdleri  pozisyonları   tarrtışır uygularız   eşimin  götüne   hıyar  vs   çok  denedik   neyse  bi gün   yine  cd aldım   akşammçocuklar  uyudumu  aldık  biramızı hem içiyoruz hem  oynaşıyoruz   filmde   bir   adam  karıyı  sikiyoyo  birbayan  hem  izliyo  hem  kendiyle oynuyodueşim kafayı  bulmuş  halde işte  ben  seni  böyle  izlemek  istiyom  dedi  bende  ne  yapım  kızım  sana  birsürü çift  buldum  hiç birine  ev t  yapalım  demedin  diye  sitem  ettim  oooo   hayır  aşkım  ben  istemiyom  ama  seni   bunlar  gibi  izlemek  istiyorum  dedi  ben de  bul birin   yaplım  dedimm  ve  o  gce  şhvetli   sikiştik  sabah  sen  ciddimisin  dşiye  sordum  beni   öperek  tabiki  dedi   ve   kim  olabilirdiye  araştırmaya  koyulduk   güvenlir  olmalıydı  güzel  olmalıydı  derken  o  olmaz  bu  olmaz  bizim  komşumuzun  kızı  var  daha  yeni  gelişiyo   16 17  yaşların  da  bizimki ondan sonra  hulyayla  samimiyeti  ilerletmeye  başladıona işte guven vermeye   çıktığı  vamı   vs   başlamış  ilgilenmeye   o  da  tabi   meraklı   başlamış anlatmaya  çıktığı  çocuk öpüyomuş  falan  ama çok da  meraklıyımış  her gece   eşim  anlatıyo  sorular  soruyomuş   erkekler  hakkında eşimde  veriyomuş  gazı  şoyle zevkli  böyle   tatlı  bi  gün  eşime  dedim göstersek  sikişler  diye   o da  tamm dedisikşte   am   yalama  götten  koyma  hepsi   hulya  izledikçe  kuduruyomuş   film  bittiğinde  sakın kımseye  söyleme  yarın  yine izleriz demiş  bu  böyle   bir  ay  devam etti  hülya beni  gördüğünde   bakışları  değişmiş   ben  tabi   hiç  bişeyden  haberim  yokmuş  gibi  hülya naber deyip  geçiyorum  neyse  bir  ay sonra  bizim ki  yine  izlerken  kızım kudurcan  senn şimdi  amın  sulanmıştır  git  banyoya  rahatla  demişhulyayı  sokmuş  banyoya  oda  kendi kendii boşaltıp çıkmış oturmuşlar sohbete  eşim  sormu  bizde  geçtik bu  yollardan  söyle  kimi hayal ettin  diye    hulya kızmarsın  demiş  eşim kızmam  aramızda  kalır  deyince kocanı  demiş  bikerede beni  skse   kızlığıma  dokunmadan  şimdi  sevgilimiçağırsam  hemen  kızlığmı  bozcak  demiş  bu  böyle  devam  ederken  eşime  dedim  artık  ayarla  şunuda  yapalım diye eşim  evtte   hulyada  bizi  sikişirken  izlemek  istiyo  dedi  bn hemen  ttmmm yapalım  dedim  öbürgün bizim  kapıyı  açık  bıraktık  ben  işe  gitmedim  çocuklr  okula gitti  kapı haff aralık  eşim  hulyaya sabah  demiş  gel  çaktırmadan  izlersin  diyebenim haberim  yokmuş  gibi  aldım  karım  yalamaya başladım  amını  hulya  geçmiş  arkamıza  izliyo  sonra  karım  üstüme  çıktı   o  zaman  beni  öperken  çaktırma  bizi  izliyor  diye  bende hiç  birşeyden  haberim  yok  gibi   siktim  karımı  altıma  aldığımda  hulyayla  göz  göze  geldik  eli  amında  okşuyordu  ben  ona  o  banagüldü   kaktım karımın  üstünden  üç  adımda  hulyanın  yanndydım   madem  bizi  gördün  gel  ortak  ol  deyip  elimi  amına  bir  attımki  amı  sulanmış  vıcık vıcık olmuşhulya  tıtriyodu  eşim  de  gel  bişey  olmucak  diye  söyleynce   hulyayı  yatağaattık ben  yavaş  yavaşbaşladım soymaya   karım  bi  baktım  amıyla oynuyodu  hulya   theyecan  korku  zevk ne  olduğunu  anlamamıştı yva  yavaş  bak dedi  hiiiiç korkmana  bişey  olmuyacakbunun  zevkni  çıkarmana  bak  senin kızlığını  bozupta  başıma  bela  alırmıyım  bak  dedim karı  çocuklarım var sonra  verdim sikimieline  karımda  hem amıyılaoynuyor  hemdehulyaya  al  kocam senin  bugün  gördüklerimizin  hepsini yaptır  ddiyorduben  el  değmemiş  amını  başladım yalamaya  sonraamını yalarkende  götüne  parmak   atıyodum  derken  anlayacağınız  şimdi  iki  karım  var  birini  amından ve  götünde  diğerini  sadece  götünden skiyom  evlenenekadar  ama  evlendikten  sonra   ertarafndan  yapacağız   bize   kızlık  sözü  verdi hala  devam  ediyoruz  buna  haftada bi   bazen  15  günde  bir fırsat  buldukca  bazen  gecede  bizde  kalıyor  o  zaman  benim  bayramım  oluyo

Sex hikayesi anlatım azdı

Komşuzun kızı nişanlıydı ama yaraksızlığa fazla dayanamıyordu bunu gözlerinden anlıyodum devamlı benim sikime bakıyodu bir gün beraber çarşıya giderken biraz zevklendirmek için porna hikayeler anlattım hemen yarrağımı sıktırmaya başladı
dudaklarıma yapıştı ben de onu öpmeye başladım öpüşürken pantolonunun düğmelerini çözdüm
altında kırmızı bi tanga vardı badisini kendisi çıkardıktan sonra sütyen yokmuş o memeleri ve amı görünce dayanamadım sikişmeye başladık üç saat kadar sikiştikten sonra eve gittik beni eve çağırdıo evlerinde kimse yokmuş yatak odasında
sikişirken annesi geldi şaşırdı babası annesini sadece üç kere sikmiş ama annesinin amındada iş varmış ikisinide siktim nişanlısı öğrenmiş ve ayrıldılar ben evlendim altı ay sonra
ayrıldık o geçen zamanda hem anasının amını hemde kızınınm amını siktim

Komşunun Oğlunu Nasıl Ağıma Düşürdüm

40 yaşındayım ama yaşıma göre gençlere taş çıkaracak düzgün bir vücudum ve deli dolu bir tarzım var. Komşunun 18 yaşında çok yakışıklı bir oğlu var. Çocuk gerçekten ilah gibi. Ben kafama koyduğumu yaparım. Ancak aylarca beni becermesi için uğraştım. Nafile. Benden hoşlandığını ve becermek istediğini bakışlarından anlıyordum ama artık çekiniyor muydu yoksa başka birşey mi vardı bilemiyorum. Bende asla gel beni yap demedim tabi. Ama tam o eve girerken kapıya en çılgın kıyafetlerimle çöp koyma numarasından tutunda, göğüslerimi açıkta bırakan bluzumla evde yalnız olduğunu bildiğin anlarda hay allah şeker bitmiş sizde varmı ya kadar her şeyi denedim ama bir türlü cesaret edip üzerime atlamadı. Ama dedim ya ben aklıma koyduğumu yaparım bende onu azdıracak, cesaretlendirecek ve ağıma düşürecek son numramı yaptım. Gerçi kendi elleriyle ağıma düştü yavrucak. Bir gece anneleri dışarıdayken kapımı çaldı. Bir baktım bu karşımda. Zuhal teyze dedi ( bir türlü teyze demesinden vazgeçiremedim ) başım ağryor ilacın varmı? Tabi dedim içeri aldım ve ona ilacı verdim. Gideyim dedi dur ben sana otlarda yapılan güzel bir çay vereyim baş ağrını da giderir dedim. Gerçekten çok faydalı bir çay hazırladım. Bu arada  ama artık elime düştüğü için sevinçten uçuyordum. Neyse çayını içti, kalkmak istedi, gitme kal dedim kaldı. Kısa bir süre sonra bana bakışları farklılaştı. Sikinin dikliği artık pantoluna sığmaz oldu ve dudaklarıma yapıştı. Hemen oracıkta koltukta beni öyle bir becerdi ki 18 yaşında üstelik bakire birinden hiç beklenmeyecek mükemmellikte beni becerdi. Süperdi. Tabi bunda ona yanlışlıkla!!! baş ağrısı ilacı verine verdiğim levitra’nın ne kadar etkisi oldu bilemiyorum…. Yaşlılık işte karıştırmışım!!! Dedim ya aklıma koyduğumu yaparım, yada öyle böyle yaptırttırım….

metroda ilk temas ve sonrası

İsmim mert 34 yaşındayım iri yapılı ve dikkat çekici biriyim. ankarada yaşıyorum. Hikayem 2 gün önce yaşanan gerçek bir olay Arabam bakımda olduğu için kızılaydan bahçelievlere gitmek için metroya binmeye karar verdim. Üzerimde (her zaman giymem tesadüf ) kumaş pantalon ve t-shirt vardı. akşam saatleri ve iş çıkışı olduğu için bir hayli kalabalıktı metro. kızılay tam inme ve binme noktası olduğu için baya bir kalabalıktı. metro geldi ayakta gitmek istediğim için binişte karşı kapının önüne doğru gidip sırtımı kapıya dayadım. kalabalık hücum etti ve adım atıcak yer kalmamıştı. Tam önümde 40-45 yaşlarda hafif topluca bir bey vardı. normal şartlarda asla konduramayacağım bir şekilde gözlerimin içine bakıyordu. tanıdık olma ihtimaline karşı merhaba çok kalabalık değilmi dedim. Adamın gözlerinin içi güldü evet diyebildi sadece garip bir heyecan vardı üzerinde. biraz yan tarafa doğru dönerek durmaya başladı. Tam bel hizama gelen demire yaslanıp tek eliyle oradan tutundu..ama hala heyecanlı olduğu belliydi. tam önümde duruyor ve beni kapatıyordu. metronun kapıları kapanmıştı hareket etmeye başladı önümdeki adam sol kolunu arka tarafına doğru getirdi ve kemerine baş parmağını taktı. avuç içi bana doru bakıyordu elinin . elini koyacak yeri olmadığından yaptığını düşündüğüm bu hareketin asıl amacını metro hafif sallandığı zaman anlayabildim.yavaşça tam kasığıma gelen bir noktaya temas etti. tuhaf bir heyecanla irkildim hala konduramıyorum ama bu temas bir kez daha oldu.heyecanlanmıştım. adamda heyecanlıydı sesim çıkmadı ama benim alet yavaşça kafasını kaldırdı. artek eli tam sikimin yan tarafında sabit duruyordu. sikim kalkarak resmen adamın eline doğru hamle yaptı. tuhaf ama zevkliydi 10 saniye sonra adam sikimi sıkmadam hafifçe okşamaya başlamıştı. kumaş pantlondan olsa gerek durum acayip zevkli bir hal almaya başladı.daha sonra biraz daha geriye gelip götünü bacağıma deyirmeye başladı her halinden acemi olduğu belliydi. tüm bunlar olduğunda beşevler anonsuyla kısık sesle inicem diyebildim. sikimi bırakarak düzeldi hem ben hemde o hala titriyorduk. ön tarafa doru geçerek kapıya yaklaştım.arka tarafa bakamıyordum bile. sikim adeta zonkluyodu. elimdeki dosyayla kapatmaya çalışarak açılan kapıdan çıktım. arkamdan geldiğini hissedebiliyordum. metronun merdivenlerini çıkarak arkama baktım arkamdan gelmişti ama hem o hemde ben hala titriyorduk. sonuçta ilk defa bir erkek sikimi okşamış ve kaldırmıştı. selam ben mehmet diyebildi utanarak. bende mert dedim. ilk defa böyle bir şey yaptığını ve çok hoşuna gittiğini söyledi. bende diyebildim sadece. birlikte metronun dışına doğru ilerledik. mehmet evli ve iki tane çocuğu olduğundan bahsetti. sohbet etmeye başladık ailesinin yazlığa gittiğinden bahsederek birer çay içelimmi bende dedi. kabul ettim aklımda muhabbetin nereye gideceği vardı. evine ulaştık bahçelievlerde giriş katta bir apartman dairesiydi. kapıyı açtı içeri girdik benim sikim tekrar kalkmıştı. ve belli oluyordu yina pantalonun üzerinden. oda direk sikime bakıyordu. daha önce hiç yapmadım böyle birşey diyebildim. bende ilk defa yapıcam böyle birşeyi dedi. Sadece sikime bakıyordu artık yanına doğru bir adım attım diz çöktü ve yine kalkmış sikimi okşamaya başladı. yavaş yavaş titreyerek garip sesler çıkermaya başladı. kemerimi ve pantalonumun düğmesini çözerek sikimi boxerimden çıkardı.kafasını küçük küçük öperek sıvazlamaya ve ohh lamaya başladı. bir müddet sıvazladıktan sonra sıcacık ağzına girdiğini hissettim. bacaklarım titremeye başlamıştı bir erkeğin ağzındaydı sikim ve bu hoşuma gitmişti.artık hareketleride hızlanmış eliyle taşşaklarımı kasıklarımı okşayarak tempolu bir şekilde sikimi ağzına sokup çıkartıyordu. arada bacaklarımı kasıklarımı ve daşşaklarımı emiyor ve eliyle sikimi sıvazlıyordu. 5 dakika kadar dayanabildim ve zar zor geliyorum diyebildim. sikimi ağzından çıkartıp sağa doğru kaydı ve sarsılarak dışarıya boşalmamı sağladı. içeriden kağıt havlu getirdi ve bir parça bana verdi. sonrada yerleri silmeye başladı. mutfağa geçip oturdum çok güzel ve heyecanlıydı. çay koyabileceğini söyledi ben rahatlamıştım sanırım o da boşalmış ve inanılmaz keyif almıştık. çaydan sonra telefon numarasını alarak ayrıldım evden ikinci deneyimi mi onunla yapıp yapmamak konusunu düşünüyorum şimdi. Ama tabi mehmet gibi ( ve benim gibi ) acemi olan ve bu deneyimi yaşamak isteyen başka biriside ( ankaradan ) ihtimaller içerisine girebilir. mail adresim merttankara@hotmail.com sevgiler. . .

otele gidene kadar arabada neler olmadı ki

Akşam sevgilim eve geldi,hazırlan seni çok güzel bir otele götüricem dedi.Çok sürpriz oldu hoşuma gitti değişiklik olacaktı ikimiz için çok geçmeden yola çıktık.Banliyöde şirin bir kasabaya yola koyulduk.Yol biraz uzundu.Ona şarkılar söylemeye başladım.Araba kullanıyordu ama biraz yaramazlık yapmak istedim.ona iyice yanaştım pantolonun fermuarını açtım ve okşamaya başladım.Bebeğim çok yaramazsın dedi.tahrik olmuştu iyce.dudaklarını öptüm.Sen yola ver dikkattini dedim ve üzerine dogru yattım.Ana yoldan çıkmıştık.Çok karanlık ıssız bir yerde arabayı ağaçların arasına çekti durdu.Napıyorsun dedim.görürsün şimdi dedi.çok tahrik olmuştu çok hızlı soluk alıyordu.Birdenbenim koltuğumu arkaya yatırdı.Tshirtümü sıyırdı üzerime abandı deli gibi öpüşmeye başladık.çok hoşuma gidiyordu ama çok korkuyordum.Yapma birileri gelebilir gören olur dedim.beni duymuyordu bile dudaklarını göğüslerime getirmişti ve çılgınca sevişiyorduk.çok zevk alıyordum,bi taraftanda çok endişeliydim.Korkma seviş benimle bebeğim dedi.Memelerimi iki eliyle kavradı yalamaya başladı.uçlarını deli gibi emiyor ısırıyordu.Ahhhh çok zevkliydi.Bir eliyle de sortumu kilotumu sıyırdı ve sonra kendininkileri.Yavaşça soktu ve gidip gelmeye başladı.Çılgın gibiydik elleri memelerimde sıkıyor okşuyor dudakları boynumda  memelerimde dolaşıyordu.Yalamaktan ısrmaktan ıslatmıştı  meme uçlarımı çok fena emiyordu.Hadi korkuyorum bitir artık diyecektim dudaklarıyla susturdu beni deli gibi sikiyor inliyorduk zevkten.Birden kalktı  arka koltuğa geçti oturdu.Ne yapıyorsun dedim beni çekti üzerime otur dedi.En sevdiği pozisyon.yavaşça içime alarak oturdum üzerine.Çok sertleşmişti.Hızlandı zıplatıyordu beni Bu arada zıplayan memelerimi yakalamaya çalışıyordu.Elleriyle ikisinide tuttu ağzına götürdü.Koparıyor sandım.Sikerken onları yalamak emmek ikimizide doruklara çıkarıyor.inlemeye başladım.Sik beni sevgilim daha hızlı daha hızlı ahhhhh Kopar memelerimi ısır morart dedim.Bunları duyunca dahada kendinden geçiyor vahşice sikiyordu.zıplıyordum zıplarken memelerim dişlerinin arasında eziliyordu ohhhhhhh hadi hadi  gel artık dedim  gelirken zevk çığlığı attı ve hızını mememi çok fena ısırarak aldı.çok yorulmuştuk bir müddet öylece kaldık.Memelerime baktı.Canın yandımı bebeğim dedi.Memem kıpkırmızı olmuştu.çok fena ısırdın ama olsun dedim.göğüslerim sırılsıklam olmuştu.okşamay başladı Kıyamam onlara dedi.olsun çok zevk aldım dedim.Giyinemiyorduk mememi nazikçe öpüyordu ucunu yavaş yavaş emiyordu sanki ondan özür diler gibiydi.öylece kaldım üzerinde.Diliyle mememin ucuyla oynuyordu.bir müddet öylece emdi ama ikimizede çok zevk veriyordu nerdeyse yine sikmeye başlıcaktı.Yapma hadi gidelim artık dedim.Bırakamıyorum füzelerimi dedi.Otelde devam edersin dedim.Söz uyumak yok.Bütün gece em onları ve sik beni sevgilim.Bütün gece bizim.giyinip yola devam ettik.Şimdi oteldeyiz o duşta ben yataktayım onu bekliyorum.Neler olacak neler.Yazarım.

İş arkadaşım beni zevkten inletti!

Ben melda, 27 yaşında evli bir kadınım. Anlatacaklarım yaklaşık 2,5 ay önce iş yerinde geçti. O gün iş yerinde herkes çıktı, en sona ben kaldım. Oda da kimse kalmadığı için facebook\’tan bir arkadaşımın gönderdiği pornoyu izliyodum. O kadar çok azdım ki, elimi külodumdan içeri sokup masturbasyon yapmaya başlamıştım. Zevkten çıkardığım sesler git gide çoğaldı ve bi ara öyle bir çığlık attım ki, diğer odadaki müdür duydu. Sesten ne yaptığımı anlamış olmalı ki, odaya girdiğinde eli sikindeydi. Tabi beni o halde görünce ağzı açık kaldı. Bi anda yanıma yaklaştı. Ben de onu arzuluyordum. Yanıma gelip sikini ağzıma soktu, bende hiç bişey diyemeden o azgınlıkla sikini yalamaya başladım. Bir kaç dakika böyle devam ettikten sonra sikini ağzımdan çıkarıp elini külodumdan içeri götürdü. Ipıslak olmuş amımı okşamaya başladı ve külodumu sıyırıp attı. Mini eteğimi yukarı kaldırıp dilini amıma değdirmeye başladı. 10 dakika kadar yaladı, tam anlamıyla zevkten dört köşe olmuştum. Taş gibi olan sikini amıma yavaşça soktuve deliler gibi gidip gelmeye başladı. Ben o anki zevk ile çığlıklar atmaya başladım. Sikişirken bi yandan öpüşüyorduk, bir yandan da memelerimi okşatıyordum. Sikini amımdan çıkarıp meme uçlarımı yalamaya başladı. Bir süre böyle geçti ve tekrar sikini amıma soktu, sikişmeye devam ettik. Yaklaşık yarım saat sonra iş arkadaşım boşaldı. Ben de zevkten titremeye başladım. Bir süre sonra üstümü giyinip eve gittim. O gün yaşadıklarımdan kocamın haberi hiç bir zaman olmadı ve haftada en az 1 kere iş arkadaşımla bazen ofiste, bazende onun evinde sikiştik.

Büyük Seksi götüm

Ben zerrin adım gibi zerrin egelilerdekinden daha büyük götüm var.çarşıya hep kot pantolonla çıkardım.götüm çok büyüktü bazan aynada götüme bakarken erkek olsamda bu götü kimselere yedirmezdim diye düşünürdüm.neyse çarşıda cogu erkekler usulca kulagıma sokulur abla bu götü nasıl büyüttün anam diye sulu şakalar yaparlardı.ben pantolona sıgmayan götümü daha iyi sallardım.bir gün apartmana zeki diye ögretmen taşınmıştı.25 yaşında tam sikici biriydi.bense 30 yaşında götüyaraksız duldum.zekiye hoş geldine gittim.akşam 7 de ona baklava götürmüştüm.o beni içeri davet etti.ben dar pantolondan götüm taşıyordu göbekliydim göbek deligim daha sexiydi her erkegin yaragını kaldırırdı.ben bacak bacak üstüne attım zekiyle her konudan konuştuk.ikimizde sigara içerdim o ikra etti sonra ben ikram ettik.sonra çay kahve derken zeki beni salmak istemiyordu.musade isteyip kapıdan hoşcakal deyip tokalaşırken bana gitme bu gece misafirim ol birazda yatakta misafirim ol diye bana sevişme teklif etti.ben memnuniyetle yataga giderken zeki boga gibi arkamdan kerkiniyordu.zekinin yaragını pantolonlardan bile hissediyordum.zekiyle ateşli 2 kez amdan boşaldım.zeki beni çevirdi o kalın yaragını götüme dayadı.o günden sonra hep zekiye götten veriyom oda götçüymüş devamlı fatsex cd izlermiş.beni sikince cd leri cöpe attı.ben canlı fatsex kralicesiydim.artık zeki beni götveren yapmışti.

Öğretmenim öğrencim hakan ile yatım

Merhaba ben Ayfer 43 yasinda fizigi düzgün bir ögretmenim…
bir sicak yaz gününde ince bir gömlek ve biraz kisa bir etekle derse girmistim…
dersi anlatmaya basladim ve sorularimi sordum, herkes cözmeye koyulmusken Hakana geldi gözüm ama onu gördügümü görmemisti, cünki masanin altinda eli oynuyordu. 31 cektigini anladim gözleri bacak ve kalcalarimdaydi. Hosuma gitmedi de degil hani  bi ara kimsenin bakmadiginda ona sirtim dönüp yerden bisey aliyormus gibi yapip domaldim ve biraz öyle kaldim ve geri döndüm bi baktim Hakanin eli daha hizli zevkinin doruklarina yaklastigini anladim. Sonra elini yukari cikardi ve parmak kaldirdi tuvalete gidebilirmiyim dedi bende evet dedim.
5-6 dakika sonra geldi yine gülümsyerek. yerine oturdu ve sorulara basladi. ders bitti millet dagilirken Hakani yanima cagirdim. “Hocam zamanim yok cok” dedi, olsun dedim. “efendim” dedi, bende o na Hakan sevgilinle filan bir sorunun mu var dedim “yok hocam, sevgilim dahi yok” dedi… hmm cok dalginsin derste dedim “özür dilerim” dedi ve sonra gitmesine izin verdim…
ertesi gün dahada kiskirtici giyindim, sütyen giymeden beyaz ve dar bi gömlek, memeuclarim okdr belli oluyordukiii birde mini giydim altima don giymeden… derste ögrenciler yine sorulari cözerken Hakan yine yaragina asiliyordu, bu sefer göz göze gelmeye calistim ve basardim, bi an utandi bense göz kirptim ve herkesin kagidina baktigi bi anda bacaklarimi actim tabi Hakan direk asildi cekiyordu. 2-3 dakika sonra fiskirdi sanirim yine tuvalete gitmek istedi… bu sefer yollamadim cünki ders zati bitmek üzereydi.
ders bitti yine cagirdim onu yanima:
neler yapiyorsun bakalim sen derste dedim. “hocam babama anlatmayin nolur” dedi, bir sartim var dedim “herseyi yaparim hocam” dedi…
kapiyi kilitledim ve indir pantolonunu asagiya dedim hemen indirdi boxeri döl icindeydi islakti ask suyunu akitmissin dedim ” sayenizde oldu hocam cok güzelsiniz” dedi uzaktan ne görebildinki Hakan dedim, utandi.. önüne diz cöktüm ve boxerini asagiya indirdim, yarragi döl icindeydi.. bu ne Hakan dedim gülümsedim, “hocam napican” dedi, izle de gör diyerek agzima aldim önce yaragindaki dölleri bi güzel temizledim dilimle sonra kalkti onu masama yatirdim ve üstüne oturdum önce yavas sonra hizli bi sekilde ziplamaya basladim, Hakan gögüslerimi sikiyordu dügmelerimi koparacakti ellerini tuttum ve actim gömlegimi, simdi dimdik olmus memeuclarimi sikiyordu ve “hocam geliyooo” diye seslendi bana önemli degil dedim deli gibi zipladim her üstüne inisimde sap sap sap sesler cikiyordu, ve Hakan fiskirmisti sicak bir sekilde icime akitti…
“hocam harikasin” dedi ve “ama simdi gitmem gerek” dedi “annem almaya gelmistir” dedi veli toplantisina babanla gelde beraber sikiselim Hakan dedim gülümseyerek cikti kapidan…
birdahaki hikayemde babasyla beraber beni nasil siktiklerini anlatacagim…
hepinizin yarraklarindan öpüyorum
Ayfer

mirayı siktigim gün dünya varmış dedim

okulun son günleriydi ve okula çok az kişi geliyordu. sınıfımızda mira adında gül gibi bi kız vardı… fıstık gibiydi kalçalar gögüsler bi harika..! kızda o biçim bi kızdı belliydi hangi yola gidecegi.. Ogün okula mira ben barış cabbar ve melis gelmişti. Ben mirayı okulun arka bahçesine çaqırdım ve ondan çokk hoşladıqımı soledim. Mira dudaqıma yapıştı. Bende onu ellemeye basladım. Ama mira burda olmaz dedi. Bizde bizim sınıftakilere okuldan kaçmayı önerdik. Onlar tamam dediler ve önden gittiler. Bizde mirayla sınıfta kaldık. Okul bom boş gibiydi. Kapıyı kapattık . önüne sıra koyduk ve ben mirayı bir sıranın üstüne yatırıp eteğini sıyırmaya başladım deli gibi öpüşüyorduk. Ve donunuda inidirip on u sikmeye başladım. Çok zevkli gidiyordu aşırı ateşliydi tam boşalacakken.. kapı zorlanmaya başladı mira hemen toparlanmaya çalıştı.ama kimya hocamız çooktan kapının önündeki sırayı itip iceri girmişti ve bizi öyle yakaladı biz çok korkmustuk ne diyeceğimizi bilmiyorduk. Mira hemen hasan hocaya sırnaştı ve hasan hocanın sikini ellemeye başladı.Hasan hoca cebinden sınıfın anahtarını cıkartıp kapıyı kitledi.ve beni dışarı kovdu ama ben pencereden onları dikizliyordum. hocanın siki yaklaşık 14 cm\’ydi. Gülmekten kendimi alamıyordum… Benimki 23 cm\’ydi ama adam mirayı feci sikiyodu  o an notlarımı düzeltmenin yolunu buldum ve telefonu çıkarıp onları videoya aldım. Hocanın işi bitince yanına gidip bunu gösterdim ve notlarımı düzeltmesse internete verceğimi soledim notlarım düzeldi ve videoyu sildirdi. ogünden sonra mira okula gelmedi duydum ki hamile kalmış ve zorla başkasıyla evlendirilmiş çok üzüldüm. onu sikmek süperdi… hikayem bu kadar umarım sevmişinizdir

istemerekte olsa çok hoşuma gitti

Herkese selam ben adana dan yazıyorum. Bekarım. Burdaki hikayelerin çoğu gerçekmi değilmi bilmiyorum. Benim yazdığım hikayemede inanacağınızıda bilmiyorum. önemli olan inanıp inanmamak değil önemli olan paylaşmak. Benim hikayem tarif etmek istemediğim evli bir bayanla geçti. Benden çok hoşlanıyor,beni çok yakışıklı buluyormuş. Ben bunun hiç farkında değildim.

Bunu bana söylemeyi defalarca düşünüp cesaret bulduktan sonra söyledi. Evlerinde otururken bana manalı manalı sözler söylüyordu. Ben bu sözleri anlamamazlıktan geliyordum çünkü onunla böyle bir ilişki yaşamayı düşünmüyor ve aklıma bile getirmiyordum. Eşi gece işe gittiğinde gece saat 3-4 lere kadar dışarda bahcede otururdu. Bende eve gece saat 11-12 gibi gelirdim. Neden bu saate kadar dışarda oturuyorsun diye sorsrdım canım sıkkın derdi hep,bende konuşmak istermisin derdim oda konuşunca sıkıntım gececekmi sanki derki bende neden gecmesinki derdim sen derdini söyle bakarız caresine dedim.

Ama söylemedi. Iki gün sonra annesinin yanına gitti. Aradan 2 hafta gecti gecmedi cep tlf ma mesajlar göndermeye başladı. Hep derdini anlatırdı. Derken mesajlaşmalar sürerken mesajının birinde gecen derdimi sormuştun bende sana söylüyorum dedi. Derdide benden çok hoşlandığını,senin gibi bir erkeğe sahip olmak istediğini yazmıştı. Bende ne yazacağımı bilemedim. Böyle bir şey inanın onunla düşünmüyordum.

Bende nasıl sahip olmak istiyorsun dedim. Kocasından sevgiye,sahipliliği görmediğini bunu senden istiyorum demesi beni acıkcası çok şaşırttı. Bende bunu sana nasıl verecem dedim oda bana benim herşeyime sahip olarak diye cevapladı. Bende herşeyin derken vücudunmu diye yazdım oda evet dedi. Ama vücuduma sevgi,saygı,sahiplilik göstererek sahip olacaksın,eğer istiyorsan bugün gelirim beni garajlardan al diye yazdı.

Bende ok dedim. öğlen saat 13-14:00 gibi tlf actı geldim diye bende arabamla gidip garajlardan aldım. Inanın on ne diyeceğimi bilemedim,,çok utanıyordum çünkü böyle bir şeyi beklemediğim için ama ne yapalım işte bir kere girdik bu işe arabayla göl kenarına bir yere gittik ıssız bir yer gerçekten neyse utangaç yüzlerle konuşmaya başladık derken elini tuttum inanın heycandan bayılacak sandım. Neyse ellerimle okşamaya başladım ve gerçekten abartısız söylüyorum daha çinsel ilişkiye girmeden kadın kendinden gecti.

öpüşmeler falan derken sevişmeye devam ettik. Ilerliyorduk onun amacına doğru içine girmek istiyorum dediğimde bana hayır diye cevap verdi peki neden dedim hayır şuan bilmiyorum doğrumu yapıyoruz acaba peki doğru yapmıyoruzda mesajlarında neden böyle bir şeyler yazdın dedim. Yaa yazdım evet istiyorum seni ama bilmiyorum doğrumu acaba diyince ben geri çekildim. Bir süre sonra kendisi sokulmaya başladı.

O işi yapmadan olmazmı diye sordu bana bende nasıl yani yapmadan nasıl sahip olacaksın bana dedim. Olmazmı dedi bende inadına olmaz dedim. Peki seni başka şekilde rahatlatayım o zaman dedi bende nasıl dedim bana bırak dedi iyi peki bıraktım dedim. Içine girmemi istemeyen kadın benim penisi çıkarıp ağzına almazmı inanın öyle bir somuruyorki aklım duracak sandım. Inanın hayatımda ilk saksoyu o kadın yaptı ve hala başkada yapmadım. Içimden sex istemeyen içine girmemi istemeyen kadın öyle bir somuruyordu ki hemen bunu sırt üstü cevirdim ve kot pantolunu indirdim yapma yapma diyordu ama istediği apacık belliydi.

Hemen pantolunu cıkardım ardında kilotunu ve benim penisi yavaş falan değil anında köküne kadar soktum. Sokunca bu titremeye başladı ve devam et devam et diye bağırmalara başladı. Sokuktuktan sonra bir kac dakika geçti geçmedi bu boşaldı. Azdığı herhalinden belliydi. çünkü annesi gilden gelmişti kocasıyla 2 hafta ilişkiye girmemişti.

Sonra bende boşaldım. Toparlanıp evin yolunu tuttuk onu başka bir yerde bıraktım. Onunla istemeye istemeyede olsa ilişkiye girdim halada giriyorum. Istemememin sebep i ise ilişkiye girdiğim insandan hoşlanmam lazım ondan böyle bir şey beklemediğim için ilişkiye girmeme rağmen hala hoşlanmıyorum. çünkü bana karşı olumsuz bir şey yapmasından çekiniyorum.

Adımı çıkarmasından çünkü ilişkiye girdikten sonra böyle bir şey yapmaya meilli birisi olduğunu gördüm. Anlattıklarımı gerçek bulup bulmanız hiç önemli değil benim için bu konunun gerçek olduğu

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.