Otobüste taciz ettiler

Anlatacağım bu hatıra henüz 20 yaşımdayken başımdan geçti.Asla unutamayacağım hoş bir hatıradır. Sıcak bir havaydı. Teleferik semtindeki bi arkadaşıma gitmek üzere durağa çıktım ve otobüs beklemeye başladım. Üzerimde göbeğimi hafif açık bırakan bi body altımda da mini bir kot etek vardı. Eteğim mini olduğu için oturamıyordum her yerim meydana çıkıyordu. Bi süre sonra otobüs geldi ve bende yola koyuldum. Az sayıda yolcu vardı ve bende orta kapıya yakın bi yere oturdum fakat bir kaç durak sonra otobüs epey kalabalıklaşmıştı.Yaşlı bir amcaya yer vermek için ayakta kalmıştım ve bir kaç durak daha geçtiğinde inanılmaz kalabalık bu otobüste birilerinin bana yaslanması an meselesiydi.Varoş bir mahalleden geçerken aldığımız yolculardan biri olsa gerek çok geçmeden popomda kaba bir el hissettim. O kadar kalabalıktı ki dönüp bakamıyordum bile sadece elimle elini itebildim.Bir kaç saniyede bir sürekli kalçalarımı mıncıklıyordu.Başımı çevirdiğimde kirli ve kaba sakalıyla bana pis pis sırıtan 35 yaşlarında bir adam vardı arkamda. Ters ters bakmama rağmen umurunda değildi. Ben tekrar önüme döndüğümde yine popomu avuçlamaya başladı başımı önce eğdim çok sinirlenmiştim. Adam sanırım bunu yanlış algıladı ve eteğimi yukarı çekiştirmeye başladı. Birden başım yine dikildi ters ters adama baktım bi an durdu ve yavaş yavaş yine eteğimi yukarı sıyırmaya başladı. Elini itmek isterken bu defa elimi aldı avuçlarına ve okşamaya başladı.Birden kurtulup orta kapıya yöneldim adamdan kaçıyordum resmen. Tadını almış bırakırmı ben beş adım attıysam o iki adım dönerek yine arkamda yerini aldı.Bu defa resmen yaslanıyordu ve kalçalarımın arasına sanki kocaman bi kütük yaslanıyordu. Başımı adama çevirdim ve gözlerim faltaşı gibi açıktı. Kısık bi sesle ”Yeter ama yaa” diyebildim. Sanki duvara söylüyordum.Yaslanmaya devam etti kalçamı geri doğru bastırarak itmeye çalıştım bu hareketimi yanlış anladı sanırım ve kulağıma eğilip ”Sende istiyosun işte , nolur ki bi kere siksem” demesinmi. Argo kelimeleri içimi bi hoş etti ama yine de olmaz der gibi başımı iki yana salladım ve kapı açıldığı gibi fırladım otobüsten. Ani hareketim karşısında hiç birşey yapamamış ve henüz ben daha Setbaşındayken o otobüste kalmıştı. Ters istikamette Heykel e doğru yürümeye başladım. Arkadaşım Gülcan ı arayıp olanları anlatmak istiyordum ama yürürken de özellikle bana yaslandığı o an aklımdan gitmiyordu. Bacaklarımın arasının ıslandığını farkettim hemen bi yerlere oturup kendime gelmeliydim.Bi ara arkama dönüp baktığımda aynı adamı görünce şok oldum aceleyle yanıma geldi ”Nereye?” diye sordu. ”Yaa sen manyakmısın , vazgeçmezmisin sen hiç” deyince , bana ”Arkamdan gel ” dedi. Sanki mecburmuşum gibi takip etmeye başladım. Ordaki cafelerden birine girdi bende arkasından daldım cafeye . Sanırım bişeyler ısmarlıycak diye düşünüyordum. Cafedeki arkadaşıyla bişeyler konuştu ve beni eliyle işaret ettiği bi yere davet etti. İşaret ettiği yere yürüdüğümde muazzam bir odaya girdim.Hemen arkamdan girdi ve belime sarılarak popoma yaslandı yine.”İstiyosun demiştim sana ” diye mırıldandı kulağımın dibinde ”Evet istiyorum” deyiverdim. Arkama yaslanan o koca şeyi merak ediyordum. Beni kendine doğru çevirip dudaklarıma yapıştı ama ne yapışmak nefes alamıyordum adeta .O arada bir eli eteğimi yukarı çekiştiriyor diğer eliyle de popomu yoğuruyordu resmen.bende t-shirt ünü çıkarmaya çalışıyordum. Bi çırpıda body mi çıkardı sutyenimin kopçalarını kopararak aldı üzerimden ”YAvaş ol naapıyosun ” diyene kadar odadaki büyük kanepeye uzattı beni ve eteğimi belime sıyırdı. Yüzünde tam bir abaza ifadesi vardı.Memelerimi öpüp okşuyordu yavaş yavaş göbeğime indi , altında ateşe düşmüş yılan gibi kıvranıyordum. Mahvolmuştum bitirmişti beni.Kilodumu bacaklarımdan sıyırıp attığında titremeye kasılmaya başlamıştım nereme dokunsa deli gibi sarsılıyordum ve bağıra bağıra boşalmaya başladım. Eliyle ağzımı kapatarak ”Şşşşt yavaş” diye uyardı beni. Amımdan çağlayan gibi akan zevk sularıma bakmadan amıma gömdü kafasını inanılmaz güzel yalıyordu amımı dili çok marifetliydi ve tekrar boşalmam an meselesiydi.Birden ayağa kalktı benide kaldırdı eteğimin fermuarını indirdi düğmesini çözüp eteğimide dizlerimden aşağıya çekti eteğimide çıkarıp çırılçıplak kalmıştım karşısında.Kanepeye oturup beni dizlerimin üzerine çökertti ve ensemden bastırmaya başladı.Pantolonunun fermuarını açıp elimi ordan içeriye soktum elimle yarağını kavrayıp okşamaya başladım iç çamaşırı su gibi olmuştu ve zevk suları elime bulaşmıştı. Elimi çıkarıp parmaklarımı yalamaya başladım. Birden pantolonunu fora edip üzerinde hiç bir şey kalmayana kadar soyundu. Tekrar başımdan tutup bastırmasına meydan vermeden eğilip yarağını yalamaya başladım. Ağzıma almaya çalışıyordum kısmen bunu başarsam da tamamı ağzıma girmiyordu. Oldukça kalın ve uzun bi yarağı vardı. Damarlı damarlı ve çok güzel görünüyordu. Ayağa kalktı tekrar.Benide kanepeye domalttı ve yarağını amıma sürtmeye başladı.”Sok artık piiç , hadii sik beni hadii” diye yalvarmaya başladım resmen. Yarağının kafasını amıma dayadı ve tek bir harekette hepsini amıma soktu. ”Aaaayyy” diye çığlık atarken gözlerim sımsıkı kapalıydı ama bembeyaz bi ışık vardı sanki. Çok hızlı hareketlerle gidip geliyor amımı parçalıyordu adete. ”Hayvan herif yavaş , yavaaaş” diye bağırıyordum. Hırıltıları artmaya başlayınca boşalacağını anladım ve birden altından kaçtım. ”Naapıyon sen amına koduğum fahişesi , sırasımı lan şimdi ” diye sinirli sinirli söyleniyordu ”İçime boşalmak yok , istersen ağzımla boşaltayım” deyince blimden kavradı ve tekar aynı pozisyona getirdi bu defa bileklerimi belime çevirip bir eliyle iki bileğimi kavradı ve hareket etmemi engelledi. Diğer eliyle yarağını kavrayıp götüme dayadı. ”Noolur ordan sikme çok acıyo yaa” dediysemde dinlemedi ve yavaş yavaş yarağını götüme sokmaya başladı. Canım inanılmaz yanıyordu. Ters ilişkiye defalarca girmiştim ama her seferinde aynı acıyı mutlaka duyarım özellikle de yarak götüme ilk girdiği anda. Kafasını götüme soktuğunda çığlığı bastım bileklerimi tutan eliyle ağzımı kapatınca ellerim serbest kalmıştı ancak bu asırada birden yüklendi ve yarağının tamamı götüme girdi. Gözlerimden yaşlar akıyordu. Çok canım yanmıştı sadece inliyor ve ağlıyordum. Bu durumdan çok tahrik olmuştu sanırım içimde gidip gelmedi bile ve hayvan gibi böğüre böğüre içime boşladı.Bi süre bekledikten sonra içimden çıktı. Banada bi peçete verdi ve tuvaleti gösterdi.Ayağa kalktığım gibi yere yığıldım , dizlerim tutmuyordu.Koluma girdi ve beni tuvalete götürdü. İşim bitip dışarı çıktığımda üzerini giyinmiş iki kola alıp gelmişti. Çırılçıplak kanepeye yan bir şekilde uzandım. Götüm zonkluyor üzeine oturamıyordum. ”Adım Kenan ” diye girdi söze” Eğer beğendiysen seni her daim doyurabilirim. Bu cafenin sahibiyim ve bekarım” diye bitirdi sözünü. Zannettiğim gibi varoş mahalleden değilmiş. Bende kendimi tanıttım ve ”Çok hoşuma giden şeylerde yaptın bana ama o yarak bu göte sokulurmu be Kenan ? Şuraya bak mideme kadar hava giriyo sanki.” diye sitem ettim.Biraz gülüştükten sonra bende giyindim ve öpüşerek vedalaştık.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Yorumlar

  • mehmet  On Şubat 23, 2013 at 6:33 pm

    544.496.20.11 SLM BEN MEHMET AZGIN VE DOYUMSUZ YAKISIKLI SIKICIYIM KOL GIBI ALETIM VAR BAYAN VE AZGINSAN LUTFEN ARA kolgibbi3450@hotmail.com

Sex hikayeni paylaş